Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rebels' Playground
Een leuk forum voor tieners over o.a muziek. Je kunt er ook je verhalen (fanfiction, of andere verzonnen verhalen), gedichten, songteksten en tekeningen op kwijt. Maar je kunt natuurljk ook gewoon chatten! Veel plezier op dit fourm! x -Admin&Mods
Aantal berichten : 6 Leeftijd : 29 Woonplaats : Belgié oost-vlaanderen Registration date : 25-02-09
Onderwerp: Raniii <3 wo feb 25, 2009 4:23 pm
- Je naam : Rani Permentier - Je leeftijd: 13jaartjesss - Woonplaats: Oost-vlaanderen (Belgié) - Hobby's: Kunstschaatsen,ballet,lopen,fitness - Likes: Kunstschaatsen,lenigheid,sasha cohen,strakke pakjes,.. - Don't likes: pesten,haten,mensen die denken dat ze "het" zijn - Wat jij nog verder hebt te zeggen: Hoi ik ben Rani, en ik heb maar één droom profesionele kunstschaatser worden. en verder,,, hou ik van simsen!!. X
Laatst aangepast door sgaatsqueen op do feb 26, 2009 7:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Blub Moderator
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 28 Woonplaats : - Registration date : 14-01-09
Onderwerp: Re: Raniii <3 wo feb 25, 2009 4:25 pm
Welkom & veel plezier
Tease Admin
Aantal berichten : 175 Leeftijd : 31 Woonplaats : Wassenaar Registration date : 13-01-09