Wat zou je doen als...?
Auteur Bericht Tease Admin
Aantal berichten : 175Leeftijd : 31Woonplaats : WassenaarRegistration date : 13-01-09 Onderwerp: Wat zou je doen als...? do feb 19, 2009 8:31 pm Wat zou je doen als... en dan noem je een situatie op dan post de volgende wat diegene zou doen en post een nieuwe situatie. Wat zou je doen als.. Mag je afkorten tot WZJDA Wat zou je doen als je opeens alleen maar zou tokken als een kip?
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
SuperBlondiejj Regelmatige Poster
Aantal berichten : 60Leeftijd : 31Woonplaats : den haagRegistration date : 23-02-09 Onderwerp: Re: Wat zou je doen als...? ma feb 23, 2009 11:35 pm Mensen gek make Wat zou je doen als
je computer in de fik vloog
lies Newbie
Aantal berichten : 43Leeftijd : 32Woonplaats : hierzooRegistration date : 23-02-09 Onderwerp: Re: Wat zou je doen als...? di feb 24, 2009 3:41 pm En proberen doven door er vanalles op te werpen
WZJDA er plots een hele knappe jongen voor je deur staat die koekjes verkoopt?
Blub Moderator
Aantal berichten : 66Leeftijd : 28Woonplaats : -Registration date : 14-01-09 Onderwerp: Re: Wat zou je doen als...? di feb 24, 2009 3:43 pm hmm, babbelen met die jongen en koekjes kopen
wzjda er een vleermuis in je onderbroek zit (':
Aantal berichten : 60Leeftijd : 31Woonplaats : den haagRegistration date : 23-02-09 Onderwerp: Re: Wat zou je doen als...? do maa 05, 2009 7:40 pm Springeee!!! Whuaaaaaaaaaaahhh & HEEEEEEELP roepe
WZJDA iemand je nu opeens wilde,, in zijn bed?
Angel Moderator
Aantal berichten : 112Leeftijd : 32Woonplaats : NetherlandsRegistration date : 13-01-09 Onderwerp: Re: Wat zou je doen als...? vr maa 06, 2009 11:25 pm Ik ga er wel op liggen hoor, hij mag dr dan uit
Tenminste...over wie hebben we t hier??? Chase? Bill? Dé Gast (ja Tease die van die pic:P)?
Wat zal je doen als een persoon van hetzelfde geslacht als jij bent tegen je zegt dat hij/zij verliefd op je is?
Aantal berichten : 60Leeftijd : 31Woonplaats : den haagRegistration date : 23-02-09 Onderwerp: Re: Wat zou je doen als...? ma apr 13, 2009 6:46 pm Hmmm.. boeit me niet echt.. Ze krijg het wel te horen als het wederzijds is
WZJDA het playboykonijn opeens echt bestond?
Tease Admin
Aantal berichten : 175Leeftijd : 31Woonplaats : WassenaarRegistration date : 13-01-09 Onderwerp: Re: Wat zou je doen als...? wo jul 29, 2009 12:44 am Ze meteen ook uitroeien XD. WZJDA je vriendje betrapt bij een ander in bed?
Angel Moderator
Aantal berichten : 112Leeftijd : 32Woonplaats : NetherlandsRegistration date : 13-01-09 Onderwerp: Re: Wat zou je doen als...? wo jul 29, 2009 10:35 pm als het zn knuffelbeertje is die ie vanaf zn 3e heeft dan mag t WZDA je beste vriendin je vriendje afpakt?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Wat zou je doen als...?
Wat zou je doen als...?