Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rebels' Playground
Een leuk forum voor tieners over o.a muziek. Je kunt er ook je verhalen (fanfiction, of andere verzonnen verhalen), gedichten, songteksten en tekeningen op kwijt. Maar je kunt natuurljk ook gewoon chatten! Veel plezier op dit fourm! x -Admin&Mods
Aantal berichten : 10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Breda Registration date : 22-02-09
Onderwerp: Sandrakoekje eh, zeg maar Sandra ma feb 23, 2009 12:00 am
Nou, eh ik ben hier lid geworden omdat ik me eerlijk gezegt heul erg verveel en die shizzle, maaroke ik hoop dat het een gezellig groot forum wordt.
Nouja ik ben Sandra, ik ben over nu nog 8 dagen 15 [ 3 maart dus ja ] , ga je me dan feliciteren? (: zou ik wel leuk vinden. Ik heb bruingeverft haar wat onderhand gewoon weer donkerblond is geworden, maar ik vind bruin mooier dus ga ik het weer bruin verfen
Nouja verder ben ik verliefd, en is m'n hobby ehh ja rondhangen met vrienden enseu.
Nouja eh als je het leuk vind mag je me altijd PM'en
Bye!
Kuzzels Sandra
Tease Admin
Aantal berichten : 175 Leeftijd : 31 Woonplaats : Wassenaar Registration date : 13-01-09
Onderwerp: Re: Sandrakoekje eh, zeg maar Sandra ma feb 23, 2009 12:02 am
Welkom Sandra.
Veel plezier op het forum.
Blub Moderator
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 28 Woonplaats : - Registration date : 14-01-09
Onderwerp: Re: Sandrakoekje eh, zeg maar Sandra ma feb 23, 2009 12:03 am
yay veel plezier
Sandrakoekje Dreumes
Aantal berichten : 10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Breda Registration date : 22-02-09
Onderwerp: Re: Sandrakoekje eh, zeg maar Sandra ma feb 23, 2009 12:05 am
Nou dat wordt gezellig
Tease Admin
Aantal berichten : 175 Leeftijd : 31 Woonplaats : Wassenaar Registration date : 13-01-09
Onderwerp: Re: Sandrakoekje eh, zeg maar Sandra ma feb 23, 2009 12:07 am