Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rebels' Playground
Een leuk forum voor tieners over o.a muziek. Je kunt er ook je verhalen (fanfiction, of andere verzonnen verhalen), gedichten, songteksten en tekeningen op kwijt. Maar je kunt natuurljk ook gewoon chatten! Veel plezier op dit fourm! x -Admin&Mods
Aantal berichten : 175 Leeftijd : 31 Woonplaats : Wassenaar Registration date : 13-01-09
Onderwerp: Doe je mee -Mensen voor de gek houden? do feb 19, 2009 8:50 pm
Het gaat zo:
Ik zeg om te beginnen een zin die jij tegen iemand op msn moet zeggen. Zijn/haar reactie zet je dan weer heer neer, en die reactie zegt iemand anders weer tegen iemand op msn. De reactie op die reactie zet diegene weer hier neer en ga zo maar door! een voorbeeldje:
ik zeg: Hoe zit het nou met die misvormde oren van je?
jij gaat naar msn en:
Blabla zegt: hoe zit het nou met die misvormde oren van je?
Bloebloe zegt: HOE WEET JIJ VAN MIJN MISVORMDE OREN?!
jij gaat terug naar dit forum en plaatst dit:
Ik zei: Hoe zit het nou met die misvormde oren van je? hij zei: HOE WEET JIJ VAN MIJN MISVORMDE OREN?! De volgende gaat op msn:
Jaja dat ben ik zegt: HOE WEET JIJ VAN MIJN MISVORMDE OREN?!
Nono that's not me zegt: ik wist helemaal niks!
De persoon gaat terug naar dit forum en plaatst:
ik zei: HOE WEET JIJ VAN MIJN MISVORMDE OREN?! zij zei: ik wist helemaal niks!
Enz Enz Enz.. Snap je het? Hoop het wel!
- Wie is hij =O?
Blub Moderator
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 28 Woonplaats : - Registration date : 14-01-09
Onderwerp: Re: Doe je mee -Mensen voor de gek houden? di feb 24, 2009 3:49 pm
Nina .. -I'll get him hard, show him what I've got (8 ) zegt (13:48): *Wie is hij =O? Seth.... Ik ben nie vierkant zegt (13:49): *wie?
Seth Newbie
Aantal berichten : 32 Leeftijd : 31 Woonplaats : Belgie xD Registration date : 23-02-09
Onderwerp: Re: Doe je mee -Mensen voor de gek houden? di feb 24, 2009 10:48 pm
Seth.. zegt (20:46): wie? Ik ben er wel Angel Of Desire zegt (20:47): >< die gast
Tease Admin
Aantal berichten : 175 Leeftijd : 31 Woonplaats : Wassenaar Registration date : 13-01-09
Onderwerp: Re: Doe je mee -Mensen voor de gek houden? di feb 24, 2009 11:00 pm
Ik ben er wel Angel Of Desire zegt: > < die gast Sasseiseki zegt: waar heb je het nou toch over XD
Seth Newbie
Aantal berichten : 32 Leeftijd : 31 Woonplaats : Belgie xD Registration date : 23-02-09
Onderwerp: Re: Doe je mee -Mensen voor de gek houden? do feb 26, 2009 5:16 pm
Seth.. zegt: waar heb je het nou toch over xD Take these changes and turn it around...( Angel and Tease zegt: uh wat
Blub Moderator
Onderwerp: Re: Doe je mee -Mensen voor de gek houden? do feb 26, 2009 5:33 pm
Nina -Your voice was the soundtrack of my summer (8 ) zegt (15:32): *uh wat jgdfjlgdfgh zegt (15:32): *hé?
Tease Admin
Onderwerp: Re: Doe je mee -Mensen voor de gek houden? wo maa 11, 2009 8:08 pm
Ik ben er wel Angel Of Desire zegt: he? Sake zegt: eten
Blub Moderator
Onderwerp: Re: Doe je mee -Mensen voor de gek houden? wo maa 11, 2009 8:17 pm
Nina Close your eyes, don't say a word. zegt (18:11): *eten Ik ben er wel Angel Of Desire zegt (18:15): *we hadden het vandaag over mondeling nemen, en toen vroeg iemand wordt je dan voor de klas mondeling genomen ?
Invisible4U Babietje
Aantal berichten : 9 Leeftijd : 33 Woonplaats : I always get lost in my deepest thoughts, so.... Registration date : 24-02-09
Onderwerp: Re: Doe je mee -Mensen voor de gek houden? ma apr 13, 2009 1:40 pm
''Çayla'' zegt: *we hadden het vandaag over mondeling nemen, en toen vroeg iemand wordt je dan voor de klas mondeling genomen ? Ann(L) zegt: *wahaaa:P me eigen pc is er:D
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Doe je mee -Mensen voor de gek houden?